Secretariaat

8265 BB Kampen

secretaris@hervormdkerkkoorkampen.nl

het koor

Welkom bij het Hervormd Kerkkoor Kampen!

Wij zijn verheugd u te verwelkomen op de officiële website van het Hervormd Kerkkoor Kampen. Al meer dan 85 jaar hebben we de eer om met onze passie voor muziek de lofzang te brengen in de prachtige kerken van Kampen en daarbuiten. Als koor hebben we een rijke geschiedenis van betrokkenheid bij de lokale gemeenschap en het verrijken van de erediensten met onze harmonieuze klanken.

Onze missie is om met onze zang het evangelie te verkondigen en mensen te inspireren met onze muzikale bijdrage. Met ons diverse repertoire, variërend van klassieke werken tot moderne arrangementen, streven we ernaar om een diepe spirituele ervaring te creëren voor zowel koorleden als luisteraars. Samen zingen we over hoop, liefde en geloof, en we putten kracht uit de saamhorigheid die ons koor kenmerkt.

Het Hervormd Kerkkoor Kampen bestaat uit een getalenteerde groep zangers en zangeressen die met veel toewijding en inzet werken aan het perfectioneren van onze optredens. We repeteren regelmatig onder de deskundige leiding van onze dirigent, Marco Hoorn, die ons inspireert om het beste in onszelf naar boven te halen.

Naast onze deelname aan kerkdiensten en speciale vieringen, treden we ook op bij verschillende concerten en evenementen in en rondom Kampen. Onze muzikale bijdrage aan deze gelegenheden heeft altijd een warme ontvangst gekregen van het publiek en heeft bijgedragen aan het versterken van de muzikale cultuur in de regio.

Als u geïnteresseerd bent om ons koor te komen versterken, nodigen we u van harte uit om contact met ons op te nemen. We verwelkomen nieuwe leden met open armen, ongeacht uw ervaring of achtergrond. Samen bouwen we aan een sfeer van vriendschap en muzikaliteit die ons in staat stelt om onze passie voor zang te delen en te laten groeien.

Blijf op de hoogte van onze komende optredens en evenementen door regelmatig onze website te bezoeken. We hopen u binnenkort te mogen begroeten bij een van onze prachtige uitvoeringen!

Met vriendelijke groet,

Het Hervormd Kerkkoor Kampen